Pozycjonowanie strony internetowej zawsze jest poprzedzone gruntowną analizą konkurencji. Badanie, jak działają w Internecie inne marki, daje wiele cennych informacji, które pozwalają między innymi oszacować, ile czasu będzie potrzebne, żeby osiągnąć wysoką pozycję w SERP, oraz jak...

Każdy, kto posiada stronę internetową, niezależnie od tego, czy to blog, czy witryna tematyczna, czy sklep, chciałby, żeby na stronę trafiało jak najwięcej osób. Obecnie głównym źródłem odwiedzin jest wyszukiwarka internetowa. Dobrze by więc było, by po wklepaniu odpowiedniego...

Nie jest żadną tajemnicą, że wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą na całym świecie spośród wyszukiwarek internetowych, na większości przeglądarek internetowych jest ona również główną tego typu aplikacją. Jednak wyszukiwarka to nie wszystko, Google to cała rozbudowana...

Główne dochody sklepów, firm czy witryn internetowych właśnie polegają na jednej grupie stałych klientów, to oni najwięcej wnoszą do budżetu firmy, dlatego o nich trzeba dbać na dłuższą metę. Jednorazowi klienci przychodzą po jedną rzecz i odchodzą, również stanowią ważną...

Zakładając, że posiadamy już profesjonalną stronę internetową lub informatyk zajmuje się jej tworzeniem, możemy myśleć już o kolejnych krokach rozreklamowania naszej strony internetowej, a co za tym idzie usług naszej firmy. Jednak łatwo się domyślić, że samo posiadanie strony...

Marketing w sieci jest w XXI wieku podstawowym sposobem na rozreklamowanie swojej działalności, nie bez powodu mówi się, że firma, która nie posiada nawet strony internetowej i nie istnieje w internecie ma znacznie mniejsze szanse na sukces. Wiele firm stawia tylko i wyłącznie na rozwój w...

Reklama Kontekstowa

W skład działań zmierzających do pozyskania większego ruchu na stronie (Search Engine Marketing - SEM) znajdują się zarówno takie, których celem jest poprawa pozycji strony w wynikach wyszukiwania (Search Engine Optimization - SEO), jak i zbieranie płatnych wejść na stronę (Pay Per...