
Content marketing - czym właściwie jest i na czym polega?
Content marketing w wolnym tłumaczeniu na język polski to po prostu marketing treści - i co dalej? Co w związku z tym? Chodzi tu o to, aby samą treścią, za pomocą publikowanych filmów, postów czy wysyłanych e-maili nakłonić do współpracy z nami za pomocą bardzo atrakcyjnych materiałów. Dodatkowo content marketing zazwyczaj uderza tylko i wyłącznie w określoną grupę odbiorców, przykładowo reklamując nową konsolę Play Station film reklamowy, który pokazuje możliwości i warunki graficzne nowej konsoli powinien trafić do osób w wieku 12-25 lat, gdyż to oni najczęściej korzystają z tego typu urządzeń, dodatkowo są to zazwyczaj chłopcy, mężczyźni.
Zaś reklamując nowoczesne opony zimowe z nowymi systemami bezpieczeństwa po co wyświetlać to dzieciom, które nie posiadają prawa jazdy? Bardziej tu trzeba się skupić na pozyskaniu dorosłych klientów, posiadających samochody, dlatego wtedy, udostępnia się wszelkie reklamy tego typu przed filmami o tematyce motoryzacji czy po prostu w warsztatach i salonach samochodowych. To jest gwarancja, że treść trafi do osób, które to interesuje i mogą stać się one naszymi klientami, o ile treść będzie przekonująca.
Content marketingiem jesteśmy zasypywani praktycznie wszędzie, najłatwiej to zobaczyć w telewizji - reklamuje się ogromną liczbę rzeczy, jednak wszystko jest przemyślane. Przed meczami piłkarskimi są reklamowane gry piłkarskie, nowe buty, które polecają najlepsi na świecie piłkarze, ale za to przed serialami, które zazwyczaj oglądają całe rodziny, w szczególności kobiety zauważymy reklamy nowych sklepów internetowych, ubrań czy wyposażenia domowego. Jednak to tylko połowa sukcesu, dopiero czy reklama będzie skuteczna zadecyduje treść tej reklamy. Może ona zarówno przekonać nas i pokazać wszelkie atuty, zaskoczyć nas jakością produktu i jego możliwościami, ale także może być kiczowata, że wyłączymy głos i skupimy się na rozmowie.
Content marketing jest oczywiście obecny wszędzie w internecie, bardzo łatwo go zauważyć na popularnym serwisie z filmami - Youtube. Reklamy przed filmami są dość krótkie, jednak czy zwracamy na nie uwagę? Jeśli są odpowiednio trafione i ciekawe, to oczywiście, że tak! Reklama czasem może być równie ciekawa, co filmik, który chcemy obejrzeć. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak treść prezentowana w reklamach, o ile oczywiście jest dobrze przygotowana i zrobiona w odpowiedni sposób, który nas zachęci, wpływa na nasze późniejsze decyzje. Robiono już wiele eksperymentów jak reklamy działają na ludzi i wyniki są szokujące! Wybieramy produkty znane z reklam, nie ważne jak duży będziemy mieli wybór.
3 powody dla których warto grać w planszówki
VPlanszówki to jedna z najstarszych form rozrywki, która nadal cieszy się dużą popularnością. Gra w planszówki to doskonały sposób na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Oto 3 powody, dla których warto w nie grać. Uczą umiejętności społecznych Gry planszowe...
Dlaczego warto regularnie pić ocet jabłkowy?
VOcet jabłkowy to po prostu jedna z odmian octu, czyli wodnego roztworu kwasu octowego. Ocet jabłkowy jest stosowany do wielu rzeczy. Dodaje się go do potraw, pomaga on także zwalczać trądzik oraz łupież. Jest on także używany do czyszczenia powierzchni. Czy warto regularnie pić ocet...
VJak rozwijać biznes w trudnych czasach? Wdrażając elastyczne formy zatrudnienia. Tylko jak to zrobić? Z pomocą przychodzi technologia. Z aplikacją Tikrow możesz skrócić czas pozyskania pracownika do 2 dni, ograniczając jednocześnie formalności a przede wszystkim koszty...