Współczesny marketing to złożony proces, w którym liczy się umiejętne łączenie różnych kanałów komunikacji. Choć internet zdominował współczesną przestrzeń reklamową, tradycyjne formy promocji, takie jak drukowane materiały, nadal odgrywają istotną rolę. Przykładem jest...

Profesjonalne pakowanie jest istotnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Zastosowanie taśmy z nadrukiem może przynieść zarówno estetyczne, jak i funkcjonalne korzyści. Odpowiednio dobrana taśma z nadrukiem zwiększa widoczność firmy, zabezpiecza przesyłki oraz wspiera działania...

W ostatnich latach zwiększa się zainteresowanie kierowców wciąż zmieniającymi się przepisami prawa drogowego. Pojawiają się kolejne zaostrzenia, aby jeszcze lepiej zadbać o bezpieczeństwo zarówno kierowców jak i pieszych. Czy dzięki temu na drogach jest mniej kolizji? ...

Dobra reputacja w oczach konsumentów pozwala marce bądź firmie wyróżnić się na rynku, zbudować sobie grono lojalnych klientów, zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki finansowe. Stąd coraz więcej przedsiębiorstw poświęca budowaniu swojej reputacji wiele czasu...

Nastoletni twórcy w internecie bardzo poważnie traktują swoją działalność, wkładając w nią dużo zaangażowania i przy okazji zdobywając przydatne kompetencje cyfrowe i społeczne. Przeważająca większość traktuje prowadzenie bloga czy vloga jako bezpośredni...

Prawie trzy czwarte Polaków uważa media społecznościowe za swoje codzienne źródło informacji. Zdaniem co trzeciego jest to najlepszy kanał komunikacji z markami. To z tego powodu marketing w social mediach zyskuje na znaczeniu. Dobra reakcja firmy na wiadomości klientów...

Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu użytkownik, klikając w taki tag, pogłębia wiedzę...

Ciepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede wszystkim popularne w internecie celebrytki.​ Gwałtowny rozwój mediów...

YouTube to portal kojarzący się większości z muzyką, videoblogami oraz kompliacjami głupich filmików. Oczywiście, zwykli użytkownicy z reguły wykorzystują go właśnie w ten sposób, jednak właściciele firm marketingowych lub po prostu reklamodawcy widzą w nim wiele różnorodnych...

Współczesny marketing internetowy jest znacznie bardziej bezpośredni, niż miało to miejsce jeszcze dziesięć lat temu. Dzieje się tak za sprawą mediów społecznościowych, które z racji swojej popularności stały się najbardziej pożądanym przez reklamodawców miejscem w sieci. Firmy...

Blog firmowy

Marketing internetowy to szeroka i dynamicznie rozwijająca się branża. Wśród wielu możliwości, jakie daje reklamowanie się w sieci, warto zwrócić uwagę na te związane z prowadzeniem branżowego bloga. Posiadanie takiego bloga i konsekwentne umieszczanie na nim unikalnych, wartościowych...

Google AdWords

Chyba każdy, kto miał kiedyś do czynienia z marketingiem w Internecie zgodzi się, że wysoka pozycja strony www w wyszukiwarce to klucz do sukcesu jej oraz reprezentowanej przez nią firmy. Użytkownicy Internetu rzadko zapuszczają dalej niż na drugą-trzecią stronę wyników po wpisaniu...

Reklama jest dźwignią handlu - co do tego nikt nie ma wątpliwości. Jednak rozwój konsumpcji i marketingu doprowadził do sytuacji, w której reklama sama w sobie stała się bardzo lukratywnym biznesem. Agencje Marketingowe powstają jak grzyby po deszczu i prześcigają się w ilości...

Marketing w internecie kojarzy się przede wszystkim z wszechobecnymi reklamami, atakującymi użytkownika pod postacią pop-upów, grafik, animacji czy otwierających się po kliknięciu nowych kart. Jednak już dawno większość specjalistów od reklamy oraz właścicieli firm zrozumiała, że...