W ostatnich latach zwiększa się zainteresowanie kierowców wciąż zmieniającymi się przepisami prawa drogowego. Pojawiają się kolejne zaostrzenia, aby jeszcze lepiej zadbać o bezpieczeństwo zarówno kierowców jak i pieszych. Czy dzięki temu na drogach jest mniej kolizji? ...

Dobra reputacja w oczach konsumentów pozwala marce bądź firmie wyróżnić się na rynku, zbudować sobie grono lojalnych klientów, zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki finansowe. Stąd coraz więcej przedsiębiorstw poświęca budowaniu swojej reputacji wiele czasu...

Nastoletni twórcy w internecie bardzo poważnie traktują swoją działalność, wkładając w nią dużo zaangażowania i przy okazji zdobywając przydatne kompetencje cyfrowe i społeczne. Przeważająca większość traktuje prowadzenie bloga czy vloga jako bezpośredni...

Prawie trzy czwarte Polaków uważa media społecznościowe za swoje codzienne źródło informacji. Zdaniem co trzeciego jest to najlepszy kanał komunikacji z markami. To z tego powodu marketing w social mediach zyskuje na znaczeniu. Dobra reakcja firmy na wiadomości klientów...

Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu użytkownik, klikając w taki tag, pogłębia wiedzę...

Ciepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede wszystkim popularne w internecie celebrytki.​ Gwałtowny rozwój mediów...

YouTube to portal kojarzący się większości z muzyką, videoblogami oraz kompliacjami głupich filmików. Oczywiście, zwykli użytkownicy z reguły wykorzystują go właśnie w ten sposób, jednak właściciele firm marketingowych lub po prostu reklamodawcy widzą w nim wiele różnorodnych...

Współczesny marketing internetowy jest znacznie bardziej bezpośredni, niż miało to miejsce jeszcze dziesięć lat temu. Dzieje się tak za sprawą mediów społecznościowych, które z racji swojej popularności stały się najbardziej pożądanym przez reklamodawców miejscem w sieci. Firmy...

Blog firmowy

Marketing internetowy to szeroka i dynamicznie rozwijająca się branża. Wśród wielu możliwości, jakie daje reklamowanie się w sieci, warto zwrócić uwagę na te związane z prowadzeniem branżowego bloga. Posiadanie takiego bloga i konsekwentne umieszczanie na nim unikalnych, wartościowych...

Google AdWords

Chyba każdy, kto miał kiedyś do czynienia z marketingiem w Internecie zgodzi się, że wysoka pozycja strony www w wyszukiwarce to klucz do sukcesu jej oraz reprezentowanej przez nią firmy. Użytkownicy Internetu rzadko zapuszczają dalej niż na drugą-trzecią stronę wyników po wpisaniu...

Reklama jest dźwignią handlu - co do tego nikt nie ma wątpliwości. Jednak rozwój konsumpcji i marketingu doprowadził do sytuacji, w której reklama sama w sobie stała się bardzo lukratywnym biznesem. Agencje Marketingowe powstają jak grzyby po deszczu i prześcigają się w ilości...

Marketing w internecie kojarzy się przede wszystkim z wszechobecnymi reklamami, atakującymi użytkownika pod postacią pop-upów, grafik, animacji czy otwierających się po kliknięciu nowych kart. Jednak już dawno większość specjalistów od reklamy oraz właścicieli firm zrozumiała, że...