Media społecznościowe zmieniają branżę kosmetyczną
Ciepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede wszystkim popularne w internecie celebrytki.
Gwałtowny rozwój mediów społecznościowych w istotny sposób wpłynął na branżę kosmetyczną. Sezonowe trendy w makijażu wyznaczają obecnie nie tylko najwięksi światowi styliści i wizażyści, lecz przede wszystkim celebrytki cieszące się największą popularnością wśród internautów. Należy do nich m.in. polska modelka Joanna Krupa, której profil na Instagramie obserwuje 1,3 mln internautów.
– Często to właśnie one narzucają trendy, bo jeśli coś wygląda dobrze na czerwonym dywanie, to cały świat chce to nosić i cieszyć się tym. Trendy w makijażu inspirowane są w dużej mierze stylizacjami celebrytek – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Neil Young, ambasador makijażu marki Douglas.
Zdaniem eksperta do lamusa odchodzi także podział na sezonowe trendy wyznaczane przez pory roku. Na tę zmianę również miały wpływ media społecznościowe. Dzięki internetowi marki kosmetyczne docierają bowiem do kobiet żyjących w różnych strefach klimatycznych. Ten sam przekaz trafia więc zarówno do klientek, które w danym momencie cieszą się słonecznym latem, jak i tych, które doświadczających zimowych mrozów.
– Nie wierzę już w podział na jesień, zimę, wiosnę i lato. Jeśli czujesz się w czymś dobrze, noś to! Niezależnie od koloru i niezależnie od stylu. Jeśli w czymś jest ci dobrze, noś to i czerp z tego przyjemność! – mówi Neil Young.
W sezonie jesienno-zimowym zawsze sprawdzi się klasyka, czyli mocno podkreślone usta. Najlepiej wybrać pomadkę w odcieniach czerwieni, która kojarzy się właśnie z tymi porami roku. Oko można podkreślić graficzną kreską, wykonaną eyelinerem lub kredką. Panie, które lubią mocniejszy makijaż oka, mogą użyć również cieni w klasycznej kolorystyce.
– Jeśli chodzi o paletę cieni, odzwierciedla ona w dużej mierze charakter sezonu. Dominują w niej ciepłe brązy, miedź, złoto, barwy metaliczne – mówi Neil Young.
Pro-Term dla biznesu: Jak grzejniki Pro-Term mogą przyczynić się do sukcesu Twojej firmy?
VCzy zastanawiałeś się kiedyś, jak wybór odpowiedniego grzejnika może wpłynąć na sukces Twojego biznesu? Może się to wydawać mało istotne, ale właściwy system ogrzewania może przynieść wiele korzyści dla Twojej firmy. Pro-Term, jeden z wiodących producentów grzejników, ma wiele...
Jak pracować nad sobą, aby czuć się lepiej?
VKażdy z nas ma swoje własne cele i marzenia, które chce osiągnąć. Jednak czasami trudno jest znaleźć motywację do działania. Praca nad sobą jest ważna, aby czuć się lepiej i osiągnąć swoje cele. Może być trudna, ale jest konieczna, aby osiągnąć sukces. 1. Cele...
3 powody dla których warto grać w planszówki
VPlanszówki to jedna z najstarszych form rozrywki, która nadal cieszy się dużą popularnością. Gra w planszówki to doskonały sposób na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Oto 3 powody, dla których warto w nie grać. Uczą umiejętności społecznych Gry planszowe...