Content marketing to pojęcie bardzo szerokie, do jego form zaliczamy infografiki, plakaty, raporty, ebooki czy filmy video, ale także zwykłe teksty. Ich wartość merytoryczna, jakość tekstu i sama treść jest ważna pod kątem content marketingu. Oczywiście form tekstów jest również...

Videoporadniki

Żyjemy w epoce Internetu - czy tego chcemy czy nie, nasze życie jest przeniknięte przepływem informacji w ramach globalnej sieci www. Wszyscy wykorzystujemy Internet w różnych celach - do pracy, nauki, rozrywki, szukania informacji czy wykonywania pewnych czynności takich, jak zakupy...

Content marketing to szeroki obszar działalności reklamowej w Internecie, bazujący na zamieszczaniu odniesień do firmy, produktu lub usługi wśród wartościowej treści. Idea content marketingu jest oparta na przyciągnięciu uwagi potencjalnego klienta profesjonalną treścią, a następnie...

Reklama z założenia ma przyciągać uwagę odbiorców, a następnie, za pomocą różnych technik prezentacji treści, zachęcać ich do zostania klientami (czyli zakupu towaru lub usługi, nawiązania współpracy z reklamodawcą, wzięcia udziału w pewnej aktywności etc.). Ze względu na...

Terminem "content marketing" określamy specyficzny rodzaj marketingu, polegający na tworzeniu wartościowych treści, interesujących dla potencjalnych klientów, oraz budowaniu więzi z odbiorcą. Różni się on więc od krzykliwych i kolorowych reklam, jakie możemy dostrzec na billboardach...

Content marketing w wolnym tłumaczeniu na język polski to po prostu marketing treści - i co dalej? Co w związku z tym? Chodzi tu o to, aby samą treścią, za pomocą publikowanych filmów, postów czy wysyłanych e-maili nakłonić do współpracy z nami za pomocą bardzo atrakcyjnych...