Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego...

Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe...

Co roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydaje kilkadziesiąt decyzji dotyczących wprowadzania konsumentów w błąd poprzez podanie nieprawdy czy brak dostatecznej informacji o produkcie. Takie przypadki nierzetelnej komunikacji marketingowej spotykają się...

Blisko połowa internautów w Polsce ma zainstalowane aplikacje blokujące reklamy, które skutecznie ograniczają widoczność marek. W takiej sytuacji niezastąpieni stają się influencerzy. Pozwalają skuteczniej, a przede wszystkim w sposób atrakcyjny i bardziej autentyczny...

Content marketing to pojęcie bardzo szerokie, do jego form zaliczamy infografiki, plakaty, raporty, ebooki czy filmy video, ale także zwykłe teksty. Ich wartość merytoryczna, jakość tekstu i sama treść jest ważna pod kątem content marketingu. Oczywiście form tekstów jest również...

Videoporadniki

Żyjemy w epoce Internetu - czy tego chcemy czy nie, nasze życie jest przeniknięte przepływem informacji w ramach globalnej sieci www. Wszyscy wykorzystujemy Internet w różnych celach - do pracy, nauki, rozrywki, szukania informacji czy wykonywania pewnych czynności takich, jak zakupy...

Content marketing to szeroki obszar działalności reklamowej w Internecie, bazujący na zamieszczaniu odniesień do firmy, produktu lub usługi wśród wartościowej treści. Idea content marketingu jest oparta na przyciągnięciu uwagi potencjalnego klienta profesjonalną treścią, a następnie...

Reklama z założenia ma przyciągać uwagę odbiorców, a następnie, za pomocą różnych technik prezentacji treści, zachęcać ich do zostania klientami (czyli zakupu towaru lub usługi, nawiązania współpracy z reklamodawcą, wzięcia udziału w pewnej aktywności etc.). Ze względu na...

Terminem "content marketing" określamy specyficzny rodzaj marketingu, polegający na tworzeniu wartościowych treści, interesujących dla potencjalnych klientów, oraz budowaniu więzi z odbiorcą. Różni się on więc od krzykliwych i kolorowych reklam, jakie możemy dostrzec na billboardach...

Content marketing w wolnym tłumaczeniu na język polski to po prostu marketing treści - i co dalej? Co w związku z tym? Chodzi tu o to, aby samą treścią, za pomocą publikowanych filmów, postów czy wysyłanych e-maili nakłonić do współpracy z nami za pomocą bardzo atrakcyjnych...