Ocet jabłkowy to po prostu jedna z odmian octu, czyli wodnego roztworu kwasu octowego. Ocet jabłkowy jest stosowany do wielu rzeczy. Dodaje się go do potraw, pomaga on także zwalczać trądzik oraz łupież. Jest on także używany do czyszczenia powierzchni. Czy warto regularnie pić ocet...

Jak rozwijać biznes w trudnych czasach? Wdrażając elastyczne formy zatrudnienia.  Tylko jak to zrobić? Z pomocą przychodzi technologia. Z aplikacją Tikrow możesz skrócić czas pozyskania pracownika do 2 dni, ograniczając jednocześnie formalności a przede wszystkim koszty...

Łatwo jest zwiększyć produktywność pracowników i zaoszczędzić pieniądze bez wprowadzania większych zmian w firmie. Startupy i rozwijające się firmy mogą osiągnąć ten cel dzięki programowi do śledzenia czasu pracy. Pomaga to skutecznie zarządzać pracownikami i ich czasem...

Osoby prywatne bardzo często korzystają z automatycznych tłumaczeń, na stronach internetowych. Wiadomo, że czasami pojawia się potrzeba skorzystania z usług profesjonalisty i w takiej sytuacji zwyczajnie czują się zagubione. Przede wszystkim uznają, że szkoty z tym związane będą na...

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego...

Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe...

Co roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydaje kilkadziesiąt decyzji dotyczących wprowadzania konsumentów w błąd poprzez podanie nieprawdy czy brak dostatecznej informacji o produkcie. Takie przypadki nierzetelnej komunikacji marketingowej spotykają się...

Blisko połowa internautów w Polsce ma zainstalowane aplikacje blokujące reklamy, które skutecznie ograniczają widoczność marek. W takiej sytuacji niezastąpieni stają się influencerzy. Pozwalają skuteczniej, a przede wszystkim w sposób atrakcyjny i bardziej autentyczny...

Content marketing to pojęcie bardzo szerokie, do jego form zaliczamy infografiki, plakaty, raporty, ebooki czy filmy video, ale także zwykłe teksty. Ich wartość merytoryczna, jakość tekstu i sama treść jest ważna pod kątem content marketingu. Oczywiście form tekstów jest również...

Videoporadniki

Żyjemy w epoce Internetu - czy tego chcemy czy nie, nasze życie jest przeniknięte przepływem informacji w ramach globalnej sieci www. Wszyscy wykorzystujemy Internet w różnych celach - do pracy, nauki, rozrywki, szukania informacji czy wykonywania pewnych czynności takich, jak zakupy...

Content marketing to szeroki obszar działalności reklamowej w Internecie, bazujący na zamieszczaniu odniesień do firmy, produktu lub usługi wśród wartościowej treści. Idea content marketingu jest oparta na przyciągnięciu uwagi potencjalnego klienta profesjonalną treścią, a następnie...

Reklama z założenia ma przyciągać uwagę odbiorców, a następnie, za pomocą różnych technik prezentacji treści, zachęcać ich do zostania klientami (czyli zakupu towaru lub usługi, nawiązania współpracy z reklamodawcą, wzięcia udziału w pewnej aktywności etc.). Ze względu na...

Terminem "content marketing" określamy specyficzny rodzaj marketingu, polegający na tworzeniu wartościowych treści, interesujących dla potencjalnych klientów, oraz budowaniu więzi z odbiorcą. Różni się on więc od krzykliwych i kolorowych reklam, jakie możemy dostrzec na billboardach...

Content marketing w wolnym tłumaczeniu na język polski to po prostu marketing treści - i co dalej? Co w związku z tym? Chodzi tu o to, aby samą treścią, za pomocą publikowanych filmów, postów czy wysyłanych e-maili nakłonić do współpracy z nami za pomocą bardzo atrakcyjnych...