
Google AdWords
Chyba każdy, kto miał kiedyś do czynienia z marketingiem w Internecie zgodzi się, że wysoka pozycja strony www w wyszukiwarce to klucz do sukcesu jej oraz reprezentowanej przez nią firmy. Użytkownicy Internetu rzadko zapuszczają dalej niż na drugą-trzecią stronę wyników po wpisaniu szukanej frazy w Google. Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie strony internetowej, bez którego witryna po prostu nie będzie odwiedzana. Istnieje wiele sposobów na pozycjonowanie strony www, a najskuteczniejsze są rozbudowane kampanie SEO prowadzone z wykorzystaniem wielu różnych technik. Jeśli jednak chodzi o najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową, czyli Google, to krokiem zasadniczo nie do pominięcia jest skorzystanie z Google AdWords.
Z pewnością nieraz widzieliście linki oznaczone ikonką "Ad", wyświetlające się na kilku pierwszych pozycjach po wpisaniu frazy w Google. Tak właśnie działa Google AdWords - system wyświetlania linków do naszej strony przez Google na eksponowanym miejscu po wyszukaniu odpowiednich słów kluczowych. Usługa jest jednak płatna tylko w przypadku kliknięcia w odnośnik do naszej strony - oznacza to, że środki przeznaczone na kampanię AdWords nie są wykorzystywane w przypadku wyświetlenia linku użytkownikowi, który w niego nie kliknął. Ceny usługi nie są jednoznacznie określone - użytkownik sam ustala budżet dzienny w oparciu o oczekiwaną liczbę kliknięć i popularność haseł kluczowych. Im wyższy budżet tym więcej razy i na wyższej pozycji nasza reklama zostanie wyświetlona. Warto dodać, że od pewnego czasu Google AdWords są dostępne jedynie dla firm - co oznacza, że klienci indywidualni nie mogą tym sposobem pozycjonować i reklamować swoich stron internetowych.
Korzyści płynące z używania Google AdWords są raczej oczywiste. Przede wszystkim mamy więc poprawę widoczności i rozpoznawalności strony www oraz zwiększenie ilości odwiedzin. Nasza strona jest wyświetlona na jednym z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania z krótkim opisem dotyczącym profilu jej działalności, zatem odwiedziny potencjalnych klientów stają się częstsze. W parze z tym idzie poprawa pozycji strony w przeglądarkach, zwłaszcza w Google - wiąże się to z ustawianiem w kampanii AdWords konkretnych haseł kluczowych. Wszystko to sprawia, że większość rozwijających się firm (zarówno internetowych jak i stacjonarnych), a także duże i stabilne korporacje, decydują się na rozpoczęcie kampanii Google AdWords.
VKlikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu użytkownik, klikając w taki tag, pogłębia wiedzę...
VCiepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede wszystkim popularne w internecie celebrytki. Gwałtowny rozwój mediów...
VKażdy, kto posiada stronę internetową, niezależnie od tego, czy to blog, czy witryna tematyczna, czy sklep, chciałby, żeby na stronę trafiało jak najwięcej osób. Obecnie głównym źródłem odwiedzin jest wyszukiwarka internetowa. Dobrze by więc było, by po wklepaniu odpowiedniego...