
Media społecznościowe zmieniają branżę kosmetyczną
Ciepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede wszystkim popularne w internecie celebrytki.
Gwałtowny rozwój mediów społecznościowych w istotny sposób wpłynął na branżę kosmetyczną. Sezonowe trendy w makijażu wyznaczają obecnie nie tylko najwięksi światowi styliści i wizażyści, lecz przede wszystkim celebrytki cieszące się największą popularnością wśród internautów. Należy do nich m.in. polska modelka Joanna Krupa, której profil na Instagramie obserwuje 1,3 mln internautów.
– Często to właśnie one narzucają trendy, bo jeśli coś wygląda dobrze na czerwonym dywanie, to cały świat chce to nosić i cieszyć się tym. Trendy w makijażu inspirowane są w dużej mierze stylizacjami celebrytek – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Neil Young, ambasador makijażu marki Douglas.
Zdaniem eksperta do lamusa odchodzi także podział na sezonowe trendy wyznaczane przez pory roku. Na tę zmianę również miały wpływ media społecznościowe. Dzięki internetowi marki kosmetyczne docierają bowiem do kobiet żyjących w różnych strefach klimatycznych. Ten sam przekaz trafia więc zarówno do klientek, które w danym momencie cieszą się słonecznym latem, jak i tych, które doświadczających zimowych mrozów.
– Nie wierzę już w podział na jesień, zimę, wiosnę i lato. Jeśli czujesz się w czymś dobrze, noś to! Niezależnie od koloru i niezależnie od stylu. Jeśli w czymś jest ci dobrze, noś to i czerp z tego przyjemność! – mówi Neil Young.
W sezonie jesienno-zimowym zawsze sprawdzi się klasyka, czyli mocno podkreślone usta. Najlepiej wybrać pomadkę w odcieniach czerwieni, która kojarzy się właśnie z tymi porami roku. Oko można podkreślić graficzną kreską, wykonaną eyelinerem lub kredką. Panie, które lubią mocniejszy makijaż oka, mogą użyć również cieni w klasycznej kolorystyce.
– Jeśli chodzi o paletę cieni, odzwierciedla ona w dużej mierze charakter sezonu. Dominują w niej ciepłe brązy, miedź, złoto, barwy metaliczne – mówi Neil Young.
Jak zwiększyć produktywność pracowników?
VŁatwo jest zwiększyć produktywność pracowników i zaoszczędzić pieniądze bez wprowadzania większych zmian w firmie. Startupy i rozwijające się firmy mogą osiągnąć ten cel dzięki programowi do śledzenia czasu pracy. Pomaga to skutecznie zarządzać pracownikami i ich czasem...
Jak analizować konkurencję w Google?
VPozycjonowanie strony internetowej zawsze jest poprzedzone gruntowną analizą konkurencji. Badanie, jak działają w Internecie inne marki, daje wiele cennych informacji, które pozwalają między innymi oszacować, ile czasu będzie potrzebne, żeby osiągnąć wysoką pozycję w SERP, oraz jak...
Tłumaczenia dla osób prywatnych
VOsoby prywatne bardzo często korzystają z automatycznych tłumaczeń, na stronach internetowych. Wiadomo, że czasami pojawia się potrzeba skorzystania z usług profesjonalisty i w takiej sytuacji zwyczajnie czują się zagubione. Przede wszystkim uznają, że szkoty z tym związane będą na...